OSTATNI DZIEŃ - Chorwacja #7

Hej wszystkim !

Dziś zapraszam do obejrzenia zdjęć z ostatniego dnia na wyspie Brac.

Enjoy !

Na koniec wyjazdu stwierdziliśmy, że zostaniemy jeden dzień dłużej. Okazało się, że jedyny wolny nocleg znajduje się w miejscowości Sumartin. Kiedy dojechaliśmy na miejsce, okazało się, że w naszym budynku jest trochę Polaków, a jedna z właścicielek, która nas oprowadzała, pochodzi z Czech, więc co nieco rozumiała po polsku. Dostaliśmy całkiem fajny apartament, z którego mieliśmy widoki na góry i Makarską w oddali.

Po odpoczynku ruszyliśmy na plażę, gdzie spędziliśmy popołudnie, a wieczorem w końcu namówiłyśmy naszych panów na wspólne sesje.

Zdjęcia Eweliny i Kamila możecie znaleźć tutaj.

Podczas sesji obserwował nas bacznie pieseł.

Wracając z sesji natknęliśmy się na piękny zachód słońca i drugą plażę,
z jeszcze lepszymi widokami !

W miasteczku trafiliśmy na mecz wodnej piłki ręcznej - widziałam takie boisko po raz pierwszy w życiu. Kiedy zjedliśmy kolację, zatrzymaliśmy się na chwilę przy straganach, gdzie można było zjeść pieczoną rybkę, czy napić się darmowego wina, które tamtejsi Chorwaci przynosili ze sobą. Grała muzyka, ludzie tańczyli i pili winko.

Był to ostatni wpis z naszego urlopu. Być może dodam jeszcze zdjęcia z sesji, które Ewelina zrobiła nam. To był bardzo fajny wyjazd, choć kilka rzeczy mnie zdziwiło, a trochę nas zdenerwowało. Może napiszę tu kiedyś moją opinię o Chorwacji, bo byłam tam już 3 razy.

Dajcie znać, jak spędziliście tegoroczne wakacje!
Moje za chwilę się kończą, bo od października wracam na studia.
Tęsknicie za wakacyjnym klimatem, kiedy jesień coraz śmielej pojawia się na dworze?